Хранителните добавки за жени – кои от тях е добре да приемаме?

Хранителните добавки за жени – кои от тях е добре да приемаме?

За различните хранителни добавки, които подпомагат отслабването слушаме ежедневно. Кои от тях обаче наистина действат и защо?

Какво представляват хранителните добавки и каква е ролята им?

Това са препарати с естествен състав, богати на витамини, минерали, растителни екстракти и други вещества, които да подпомогнат работата на организма. Тяхната основна цел е да дадат на организма онези полезни вещества, които си набавяме в много малки количества чрез храната. Те могат да подпомагат конкретен орган, да помагат при отслабване и т.н. Обикновено, когато за първи път започваме да приемаме хранителни добавки им залагаме големи надежди – но до колко добавките могат наистина могат да подпомогнат организма или да ускорят изгарянето на мазнините, след като имат само спомагателна функция? За постигането на резултати е нужно преди всичко да промените ежедневните си навици, а чак след това да се обърнете към хранителните добавки.
 

Какви хранителни добавки са приемаме?

Към помощта на този тип препарати можем да се обърнем, когато искаме да отслабнем, но преди всичко трябва да спазваме подходяща диета и да спортуваме. В този случай е най-добре да се обърнем към добавки, които съдържат фибри, хром, екстракт от зелен чай, глухарче, ананас, артишок, бял боб и ябълков оцет. Могат да съдържат също така L-карнитин или линолова киселина CLA. Описаните съставки регулират работата на храносмилателната система, намаляват апетита, влияят положително на храносмилането и метаболизма, подпомагат процесите на изгаряне на мастната тъкан. Трябва да се внимава с добавките, които съдържат голямо количество кофеин, който от своя страна може да повиши кръвното налягане и да причини раздразнение.

При чести инфекции е добре да допълним менюто си с добавки, богати на витамини, особено на витамини C и B6. На хората, които се занимават активно със спорт се препоръчват добавки с високо -съдържание на магнезий, желязо и L-карнитин, които укрепват организма по време на физическо натоварване. На слаба коса и чупливи нокти ще подействат таблетки с фолиева киселина, биотин, селен, цинк, желязо и витамините A, C и E. Препоръчайте хранителни добавки на хората, които през деня ядат малки количества плодове и зеленчуци, пият алкохол или ядат полуфабрикати. Препаратите, съдържащи селен, витами A, C и Е идеално пречистват организма. Помнете, че не трябва да се приемат заедно с билкови продукти или мултивитамини, за да не доблирате дозата от минерални вещества.