Как да се мотивираме преди тренировка?

Как да се мотивираме преди тренировка?

Искаш да започнеш да тренираш, но не можеш да намериш в себе си нужната мотивация? Представяме ти няколко лесни трика, за да я преодкриеш!

Мотивацията идва и си отива, а ключът към успеха от тренировките се крие в постоянството. По какъв начин обаче да събудиш мотивацията в себе си и да я поддържаш, за да може без много пречки да влезеш във форма и да изваяш фигурата си? Това са нашите предложения:


1. Инвестирай в тренировки

Нищо не мотивира така, както... инвестирането на тежко изкарани пари в тренировки. Ако искаме да сме сигурни, че ще тренираме, но мотивацията ни е изключително ниска, то нека да си купим карта за фитнес за определено време или да платим за услугите на личен треньор. Добре е също така да се подсигурим с професионални уреди за тренировките. Има голям шанс предвидените за тренировки пари да ни мотивират да не пропускаме тренировка, за която така или иначе сме платили вече.

2. Постави си цел

Преди да пристъпиш към тренировките, първо добре си помисли защо изобщо искаш да започнеш да тренираш. След като си отговориш на този основен въпрос се опитай да си представиш момента, в който постигаш мечтаната цел. Добре би било да запишеш целта и свързаните с нея чувства и мисли и да препрочиташ написаните бележки, когато мотивацията ти започне да намалява.

3. Покани приятел на тренировките

Нищо не мотивира така, както приятната компания по време на тренировките. Тогава дори тежката тренировка става по-лесна и сме по-малко склонни да се откажем. Затова ако искаме да постигнем ефект в изгарянето на излишните калории или да поправим фигурата си, добре е да вземем поне един познат с нас във фитнеса.

4. Пусни си музика

Мотивиращото действие на музиката върху организма е научно доказано. Затова, ако не можем да намерим в себе си силата да отидем на фитнес или просто да побягаме, добре е да си поснем микс от мотивиращи песни, най-добре с мотивиращ тескт, които лесно можем да намерим в интернет.